Realizacja zamówienia
Orientacyjny czas realizacji zamówienia to 2 - 4 dni i zaczyna być liczony od momentu potwierdzenia zamówienia, czyli przesłania drogą mailową informacji o statusie zamówienia "w trakcie kompletowania". W przypadku różnej dostępności zamówionych produktów zamówienie zostanie wysłane po skompletowaniu wszystkich produktów.
Formy płatności
Proponujemy dwie formy płatności: gotówka przy odbiorze (płatne kurierowi) oraz przelew bankowy (wpłata na nasze konto PRZED wysłaniem paczki).
Koszt Wysyłki
Stała zryczałtowana opłata za wysyłkę przy płatności przelewem wynosi:
13,00 PLN (kurier Poczty Polskiej Pocztex24)
0,00 PLN (zamówienie powyżej 200 PLN)
Stała zryczałtowana opłata za wysyłkę przy płatności za pobraniem wynosi:
17,50 PLN (kurier Poczty Polskiej Pocztex24)
0,00 PLN (zamówienie powyżej 200 PLN)
Produkty sprzedawane w promocyjnej cenie z 25% (lub większym) upustem od ceny okładkowej oraz z końcówek nakładów nie wliczają się do darmowej wysyłki.
Odbiór osobisty
Zamówione komiksy można bezpłatnie odebrać w siedzibie Incala przy ulicy Brzezińskiej 21 w Koluszkach. Wcześniej otrzymają państwo maila informującego, iż zamówienie jest skompletowane i gotowe do odbioru.
Wysyłka zagraniczna
Koszt wysyłki uzależniony jest od ilości zamówionych komiksów i ich wagi. Po złożeniu zamówienia przesyłamy informację o kosztach przesyłki. Nie wysyłamy za pobraniem. Realizacja wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Maksymalna kwota zamówienia
Nie ma limitów kwotowych do zamówień płatnych przelewem przed wysyłką. W przypadku płatności przy odbiorze maksymalny koszt zamówienia to 600 zł.
Rabat
Wprowadziliśmy stały rabat 2% przy zamówieniu na kwotę 200,00 PLN. Rabat do wykorzystania jest przy następnym zamówieniu. Ponadto każde kolejne 100 PLN to każdy kolejny 1% rabatu np. zakup za 354,00 PLN to 3% rabatu. Zakup za 425,00 PLN to 4% rabatu itd. Maksymalny rabat to 10%! Przy zamówieniu rabat zostanie automatycznie naliczony!
Rabat nie łączy się z innymi promocjami i komiksami z końcówek nakładów.
Uwaga! Aby otrzymywac rabat należy być zarejestrowanym klientem!
Uwaga! Rabat NIE DOTYCZY oferty podręczników szkolnych.
Promocja 25%
Produkty sprzedawane w promocyjnej cenie z 25% (lub większym) upustem od ceny okładkowej nie wliczają się do darmowej wysyłki.
Rabat nie łączy się z innymi promocjami!
Czas dostawy
Wysyłamy paczki codziennie. Termin realizacji od wysłania paczki w takim przypadku wynosi 24h zarówno w przypadku poczty jak i kuriera. Zdarza się jednak, że paczki priorytetowe Poczty Polskiej dochodzą z opóźnieniem. Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie - wybierz jako formę dostawy - kuriera. W okresie przed Świętami Bożego Narodzenia radzimy wybierać firmę kurierską - gwarantuje to dostawę przed Świętami, co nie jest bez znaczenia, jeżeli zamawiane komiksy były prezentem dla kogoś (lub siebie). Jeśli listonosz lub kurier nie zastanie nikogo w domu, awizuje paczkę zanim zostanie ona zwrócona do nadawcy (w tym wypadku do firmy Incal). Nie ma możliwości poproszenia listonosza i kuriera, by dostarczył przesyłkę o konkretnej godzinie. Jeśli obawiasz się, że nie będziesz mógł odebrać paczki, możesz podać inny adres dostawy, pod którym jesteś pewien, że ktoś będzie - np. do pracy czy rodziny To ZNACZNIE przyspieszy dotarcie przesyłki do Ciebie.
Odbiór przesyłki
Na nadanych przez nas paczkach w polu nadawcy widnieje:
Incal
Brzezińska 21
95-040 Koluszki
Po nadaniu przesyłki wysyłamy e-mailem informacje z jej numerem. Jeśli nie chcesz by paczka doszła do domu (np. produkt ma być prezentem dla jednego z domowników), możemy ją wysłać w dowolne miejsce jakie sobie zażyczysz: praca, przyjaciel, rodzina. Wystarczy wypełnić pole ADRES DOSTAWY. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka może dojść gdy akurat będziesz w pracy i nie chcesz zobaczyc w swojej skrzynce pocztowej awizo zaznacz w polu ADRES DOSTAWY np . miejsce pracy. Gdy jesteś na kilkudniowym wyjeździe, możesz zaznaczyć w "Komentarzu do zamówienia", że prosisz o "wysyłkę po...DATA". W tej sytuacji, nawet jeśli komiksy będziemy mieli przygotowane wcześniej, poczekamy z wysyłką do wskazanego dnia, aby paczka nie doszła podczas Twojej nieobecności.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub dokumentem zakupu. Księgarnia Incal.com.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady i uszkodzenia powstałe podczas transportu należy sporządzić protokół uszkodzeń (protokół wystawia kurier). Jeżeli wadę powstałą podczas transportu zauważymy dopiero po otworzeniu paczki w ciągu 5 dni powiadamiamy firmę kurierską dostarczającą przesyłkę w celu wystawienia protokołu szkody. Po otrzymaniu protokołu szkody powiadamiamy Księgarnię Incal o reklamacji.
Jeśli w zamawianym towarze stwierdzimy wady techniczne (np. puste strony, odwórcone kartki itd) klient powinien odesłać wadliwy towar listem poleconym zwykłym na adres: Księgarnia Incal, ul. Brzezińska 21 , 95-040 Koluszki.
Księgarnia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub dokument zakupu .Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Księgarnia Incal.com.pl zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.